فعالیت مدارس ابتدایی اراک و برخی از روستا‌ها فردا دوشنبه غیرحضوری شد آمار جدید ابتلا به تب دنگی در کشور/ پشه آئدس در کدام استان‌ها دیده شده است؟ اعلام ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان تا نیمه فروردین مهار موج شدید آنفلوآنزا در کشور طی هفته جاری ادارات استان سمنان فردا تنها ۴ ساعت فعال خواهند بود کلاهبردار متروی تهران دستگیر شد کاهش زمان ثبت شرکت از یک ماه به دو روز مدارس ۴ شهرستان خراسان رضوی فردا در نوبت صبح غیرحضوری شد تأخیر ۲ ساعته آغاز به‌کار فردا شامل مراکز تعویض پلاک می‌شود؟ مدارس سراسر کشور فردا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح باز می‌شوند اعلام جزئیات تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی از فردا مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات کدام استان‌ها یکشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ موج بعدی بارش‌ها از راه می‌رسد / این استان‌ها منتظر بارش باشند مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی ۳۰ آذر تعطیل شد تغییر در برنامه امتحانات آموزش و پرورش از ۱۱ تا ۱۷ دی ۱۴۰۴ بازداشت ۳ مدعی نفوذ در دستگاه قضایی

استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است + جزئیات

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب ۷۲ هزار معلم جدید در سال جاری خبر داد و بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در مدارس تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۳۹۹۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان خوزستان اعلام کرد که امسال ۷۲ هزار معلم از طریق ماده ۲۸ در آموزش و پرورش جذب خواهند شد. از این تعداد، ۲۵ هزار نفر در مقاطع متوسطه، دبیری و هنرآموزی خواهند بود.

وی جذب معلمان توانمند را یکی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت در سال گذشته، رویکرد جذب نیرو تغییر کرد تا افراد شایسته و توانمند از نظر تخصصی و حرفه‌ای به کار گرفته شوند.

کاظمی معلم را اصلی‌ترین عنصر در نظام تربیت و تعلیم خواند و نقش تربیتی معلم در کنار نقش آموزشی را بسیار مهم دانست. وی گفت دانش‌آموزان از کلام و رفتار معلمان تاثیر می‌پذیرند و این تاثیر سال‌ها باقی می‌ماند.

وی امیدآفرینی در نسل نوجوان را یکی از نیاز‌های مهم کشور برشمرد که باید توسط معلمان انجام شود. کاظمی بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه این وزارتخانه در دولت سیزدهم تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه گفت مدیران مدارس باید نقش آموزشی و راهبری در اجرای سند تحول داشته باشند نه صرفا نقش اجرایی.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت آموزش در خوزستان، گفت هرچند شاخص‌های دسترسی و پوشش تحصیلی در این استان مطلوب است، اما در شاخص کیفیت آموزش نیاز به توجه و برنامه‌ریزی بیشتری وجود دارد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار